Eylül 2010 da çalışmalarına dahil olduğum Kariyer ve Yönetim Kulübündeki çalışmalarımdan Şubat 2012 tarihi itibariyle ayrılmış bulunmaktayım.

Bu uzun süreç içerisinde yaptığım çalışmaların takdirini size bırakmaktayım.

Ancak elimden gelenin her zaman en iyisini yapmaya çalıştığım bu kulüp organizasyonunun içinde yer almaktan her zaman onur duydum ve hep onurlu davrandım.Şu anda da olduğu gibi.

Beni uzaklaştıranların aldıkları kararın gerekçesini doğrusunu söylemem gerekirse bende bilmiyorum.Ancak o kulübe çok daha büyük zarar getirenler,kulübü kendi çıkarları doğrultusunda kullananlar,kulübün isim hakkını zedeleyenler,kulüp demirbaşını düzgün kullanmayanlar,kulüp organizasyonunda usulsüzlük yapanlar mayıs ayındaki Genel Kurullarda alkışlanarak uğurlanırken,çeşitli çocukça gerekçelerle o kulübü kalbinde hisseden bir insan olarak.Şu an kulübüme gelemiyorum.

Beni en çok üzen de en yakınlarımında bu organizasyon içinde yer alması ve yarın onlarında başına böyle bir şeyin gelebilecek olması ihtimalidir.

İspatlanamayan iddia hiç bir zaman delil değildir

Şimdi gerçekten dizim ağrıyor ve gerçekten sizi çok özlüyorum.

About akinaltunoz

pazarlama,trend satış,kişisel gelişim ve ekonomi

Bir Cevap Yazın

